[WiFi] Intel PRO/Wireless 2200 (NX6110 i pewnie kuzyni)

BeCe boski_cinek w o2.pl
Śro, 29 Mar 2006, 12:33:08 CEST

Łukasz Maśko napisał(a):
[CIACH]
> PS. A czy w 2.6.16 nie ma tak po prostu modułu w wersji 1.1.0? Bo ukazał się
> przed tym kernelem, a jako stabilny teoretycznie powinien trafić do
> kernela.

Niestety, dmesg pokazuje, ze jest "ipw2200: Intel(R) PRO/Wireless
2200/2915 Network Driver, git-1.0.8".

> Chyba, że koniecznie chodzi ci o firmware w wersji 3.0 i moduł
> koniecznie 1.1.1, to inna bajka.

Nie. W zasadzie chodzi mi o to, żeby mi tryb monitor działał. I to też
nie jest dla mnie krytycznie ważne - po prostu chciałbym się trochę
pobawić z WiFi.
--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org