backup

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Czw, 30 Mar 2006, 21:07:54 CEST

Dnia czwartek, 30 marca 2006 15:51, Adam Gołębiowski napisał:

> rdiff-backup, świetnie się sprawdza w zdalnym backupowaniu maszyn.
> Automatycznie tworzy pliki przyrostowe dzięki czemu w moich ustawieniach
> mogę odtworzyć stan systemu na dowolny z ostatnich 30 dni.
A czy te pliki tworzone przez rdiff-backupa można wyekspediować na zewnętrzny
dysk/płyty DVD żeby mi miejsca nie zajmowały? Najlepiej żeby od razu było
dzielenie kopii różnicowych na pliki odpowiedniej wielkości (nie powinno się
często zdarzać, ale dobrze byłoby to przewidzieć).
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny