SAMBA, CUPS+SAMBA - trochę działają, a trochę nie

Stanisław Kamiński stasheck-fora w o2.pl
Czw, 30 Mar 2006, 21:19:53 CEST

Grzegorz Pietrzak napisał(a):

> A co do drukowania. Jeśli to są same XP to drukuj bezpośrednio do CUPS-a.
> XP to potrafi. Jako port podajesz bodajże http://tutaj.ip.serwera.cups:631
> i będzie oki. Niech mnie ktoś poprawi jeśli port nie taki.
> I lepiej wgraj SP2 na te Windowsy. Jak można to przecież lepiej tak...
>
> Pozdrawiam

SP1 jest tylko na jednym biednym Celeronku 533 ;).

Co do drukowania do CUPS-a - chętnie, ale ile razy próbowałem ustawić
nasłuch "na zewnątrz", tyle razy dostawałem "Child exiting with 98/99" -
czy coś w ten deseń. Jeszcze nad tym pogrzebię ;-)

Dzięki za wszelką pomoc, będę walczył dalej :-) Wiedziałem, że można na
Was liczyć :D:D

Pozdro
Stasheck