fideltronik

Jerzy jwjurek w poczta.gazeta.pl
Pią, 31 Mar 2006, 20:54:05 CEST

I co mówisz ,ze u ciebie klient działa. Napisałem że co bym nie ustawił.
Wstawiam adresy ,znak ?, znak *, eth1.
Co jeszcze  moge tam wstawić.
Klienta restartuje, po sekundzie juz jest "zatrzymany"
W związku z tym ma w tyle  sygnały wysyłane przez serwer (program serwera
fideltronika)

--
"Metafizyka to nauka scisla w porownaniu do Wireless'u " :-)