backup

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pią, 31 Mar 2006, 23:24:45 CEST

Dnia piątek, 31 marca 2006 02:20, Michał Panasiewicz napisał:
> Wypróbuj BackupPC - backuppc.spec w CVS
Poczytałem opis, nie bardzo o to chodzi. Ja potrzebuję 3 proste operacje:
1. Zrobienie kopii całości danych (na razie zakładam że może tego być do
500GB). Przy tym dobrze byłoby zapisać listę plików z sumą md5 razem z kopią
oraz na komputerze.
2. Zrobienie kopii przyrostowej (zakładany rozmiar do 2xDVD). Zapisuje tylko
nowe pliki (nowy plik to taki którego suma md5 nie pojawiła się w ostatniej
kopii pełnej lub przyrostowej). I tak samo trzeba zapisać listę plików z
sumami md5 z kopią i lokalnie.
3. Wyszukiwanie plików i odtworzenie danych (pojedynczych plików i całości).
Wszystko ma się odbywać tylko i wyłącznie lokalnie.
Zna ktoś może skrypty które by coś takiego realizowały?
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny