[AC] hardware czy software?

Enleth enleth w enleth.com
Śro, 3 Maj 2006, 16:53:54 CEST

Dnia środa 03 maja 2006 15:59, Marcin Król napisał:

> Master na koncu tasmy, slave po srodku. Tak musialo byc w starych
> kompach zeby wogole widzialy dyski :) Ba. Nawet w niektorych nowych
> pecetach tez czasem tak trzeba.

Ciekawe... Wyjąłem spod stołu pudło na jakiejś starej płycie, chipset VIA, na
jednym nalepka "SL-54U5", pewnie model, wyprodukowane chyba w 1996,
podłączyłem dwa równie stare dyski (2GB, 8GB), oba na "cable select" i ten na
końcu wzięło jako slave. Ustawiłem zworki w taki sposób, też wykryło.
Ustawiłem twoim sposobem - i dupa, same "None" i "BOOT DISK FALIURE bla bla
bla..."

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth@{enleth.com|gmail.com}, WWW
enleth.com,