[AC] hardware czy software?

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Śro, 3 Maj 2006, 17:31:20 CEST

Osóbka znana jako Enleth, wystukała:

> Ciekawe... Wyjąłem spod stołu pudło na jakiejś starej płycie, chipset
> VIA, na jednym nalepka "SL-54U5", pewnie model, wyprodukowane chyba w
> 1996, podłączyłem dwa równie stare dyski (2GB, 8GB), oba na "cable
> select" i ten na końcu wzięło jako slave. Ustawiłem zworki w taki sposób,
> też wykryło. Ustawiłem twoim sposobem - i dupa, same "None" i "BOOT DISK
> FALIURE bla bla bla..."

Dziwne masz kable zapewne. Google twierdzą coś przeciwnego, choćby tutaj:
http://www.pcguide.com/ref/hdd/if/ide/confCable80-c.html

Zresztą to jak zostanie wykryty dysk (w trybie cable select) zależy tylko i
wyłącznie od kabla:
http://www.pcguide.com/ref/hdd/if/ide/conf_CS.htm

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl