[AC] hardware czy software?

Krystian Tomczyk tomczyk w op.onet.pl
Śro, 3 Maj 2006, 17:58:25 CEST

Dnia 03-05-2006, śro o godzinie 16:53 +0200, Enleth napisał(a):

> Ciekawe... Wyjąłem spod stołu pudło na jakiejś starej płycie, chipset VIA, na
> jednym nalepka "SL-54U5", pewnie model, wyprodukowane chyba w 1996,
> podłączyłem dwa równie stare dyski (2GB, 8GB), oba na "cable select" i ten na
> końcu wzięło jako slave. Ustawiłem zworki w taki sposób, też wykryło.
> Ustawiłem twoim sposobem - i dupa, same "None" i "BOOT DISK FALIURE bla bla
> bla..."

A może w pewnym momencie zmienili koncepcję?
Ja mam jedną nowszą taśmę ata100 (80 żyłową) z fabrycznym opisem złącz i
środkowe ma napis slave, końcowe master...
A tu http://www.hardwarebook.net/cable/storage/ide.html piszą, że
kolejność podłączenia nie ma znaczenia (o ile dobrze zrozumiałem)
Krystian T

        "errare humanum est..."