k3b i obciążenie procesora

Arczi arczi-02 w o2.pl
Czw, 4 Maj 2006, 00:40:12 CEST

Nie wiem czym to jest spowodowane, ale podczas nagrywania płyty w k3b
na jedym koncie użytkownika obciążenie procesora sięgało do 100% nawet
ustawinie większego bufora nie pomaga, na innych 3 kotach
powiedziałbym, że jest wszystko w normie max 20% obciążenia procesora.
Problem ten pojawiĸ się jakiś czas temu. Na początku myślałem że to
coś z k3b, dla pewności zbudowałem sobie k3b z cvs ale niestety było
nadal to samo, dla pewności zbudowałem jescze raz k3b z cvs ale
'usingRingBuffer(true)' ale tak naprawde nie rozwiązało to problemu bo
obciążenie na jednym koncie jest teraz ok 90%. W czym może leżeć problem?