Regułki dla udev (było: udev a kolejność ładowania modułów)

Cz@rny dhubleizh w o2.pl
Czw, 4 Maj 2006, 17:29:38 CEST

Dnia Thu, 04 May 2006 14:23:14 +0200, Artur Frysiak <wiget w pld-linux.org>
napisał:

> Zaraz, zaraz. Co ma udev do kolejności ładowania modułów ? IMHO nic.

Nie wiem - polecono mi wykonać takie rzeczy, jak ostatnio był poruszony
ten problem, to wykonałem.

> moduł do karty jest ładowany przez /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6
> (odpowienik naszego /etc/modules.2.6)

Co to jest? Ja czegoś taiego nigdzie nie widzę i nie search -f  w poldku
też nie widzi.

Cz w rny
--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering" Yoda