Regułki dla udev, modprobe.conf i hotplug (było Regułki dla udev)

Czw, 4 Maj 2006, 15:42:55 CEST

Cz w rny napisał(a):

> Nie wiem - polecono mi wykonać takie rzeczy, jak ostatnio był poruszony
> ten problem, to wykonałem.

> Co to jest? Ja czegoś taiego nigdzie nie widzę i nie search -f  w poldku
> też nie widzi.
>
> Cz w rny

Bo to jakieś żętu, ili debian.
A propos - po padzie przestalo mi zawartosc /etc/modules.d dolaczac do
modprobe.conf - ktory mechanizma za to odpowiada?
I drze mi się o udev_run_hotplugd, chociaż rsearch -f nie wykazuje
takowegoż.
udev-0.79 i ostatni hotplug jakiś.

--
WK