PLD + usługi hostingowe

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 4 Maj 2006, 20:00:57 CEST

Arkadiusz Rdest wrote:
> Podlacze sie do pytania, bede modernizowal serwer hostingowy (www +
> poczta). Mam do wyboru HP ProLiant DL385 z 2 x Xeon, albo z 2 x AMD
> Opteron Dual Core(64bit) na pokladzie + 12GB RAM.

Po co ludzie piszą pry opteronach 64bit? Przecież to jest oczywiste,
czego nie da się powiedzieć o Xeonach (aczkowleik od dwóch lat innych
się nie sprzedaje)

> Co wybrac (ktore procesory) i dlaczego?
> I obsluga ktorych procesorow bedzie lepiej dzialac pod PLD? (chyba ze
> jakies inne distro, choc wolalbym PLD :)

Które to są Xeony i które Opterony? Ale wybrałbym Opterony - mniej się
grzeją, przy bazach danych opterony zazwyczaj lepiej sobie radzą od
Xeonów. Nie wiem jak bardzo masz obciążony ten serwer.

Artur