PLD + usługi hostingowe

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Czw, 4 Maj 2006, 20:17:28 CEST

Artur Flinta wrote:

> Które to są Xeony i które Opterony? Ale wybrałbym Opterony - mniej się
> grzeją, przy bazach danych opterony zazwyczaj lepiej sobie radzą od
> Xeonów. Nie wiem jak bardzo masz obciążony ten serwer.

Bazy sa fizycznie na innym kompie. Na tym tylko apache + php.
Mielenie poczty pod wzgledem spamu i virow tez robi inny komp.

Kont kilka tysiecy, na wiekszosci odpalone jakies skrypty php (fora albo
  jakies gotowe CMS'y badz portale, dosc obciazajace cpu).

Proce to:
AMD Opteron model 285 (2.6GHz dual-core) with 1MB L2 cache per core
Intel Xeon processor 3.2GHz with 2MB L2 Cache

Jak PLD bedzie sie na nich sprawowalo?

Dodatkowe pytanie czy preferujecie instalacje wszsytkiego z paczek,
tudziez dostosowywanie specy do swoich wymagan, czy instalacje ze zrodel?

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ weed(at)punkt(dot)pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-