monitor LCD

susza001 susza001 w poczta.onet.pl
Czw, 4 Maj 2006, 23:21:29 CEST

Pytanie może nie do końca na to forum jednakże kogo innego pytać jak nie
innych PLD'owców
W skrócie :
Po "n" latach dorobiłem się budżetu i mogę przejść ze wspaniałego
wyjątkowego aczkolwiek 14 calowego daewoo CRT na jakiś LCD ( marzy mnie
się taka 19-stka do 1500 PLN ) i dlatego też pytam się jakich monitorów
wy używacie i czy ewentualnie możecie jakieś polecić gdyż na
benchmarkach, testach i niezliczonych ilościach forum jest od
zatrzęsienia opinii z czego też większość sie nawzajem wyklucza.

p.s. tak wiem żaden LCD nie zastąpi CRT