monitor LCD

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Czw, 4 Maj 2006, 23:37:28 CEST

susza001 wrote:
> Po "n" latach dorobiłem się budżetu i mogę przejść ze wspaniałego
> wyjątkowego aczkolwiek 14 calowego daewoo CRT na jakiś LCD ( marzy mnie
> się taka 19-stka do 1500 PLN ) i dlatego też pytam się jakich monitorów
> wy używacie i czy ewentualnie możecie jakieś polecić

Samsung 173P+ - cena się prawie zgadza ale to 17'' niestety. Jest 193P+
ale cena już wyższa oczywiście. Czy mogę polecić ? Z czystym sumieniem ;)

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] P: Czy ma Pani kwalifikacje, aby oddać probę moczu?