monitor LCD

Pawel Koska pawel w artfan.net
Czw, 4 Maj 2006, 23:54:59 CEST

Dnia czwartek, 4 maja 2006 23:21, susza001 napisał:

> p.s. tak wiem żaden LCD nie zastąpi CRT

Ja jak sie przesiadłem z Philipsa 15" na IIyame 19" to przez 3 dni nie mogłem
się przyzwyczaić do tej "krowy na biurku". Teraz bez niej sobie tego biurka
nie wyobrażam.

Co do LCD to oczywiście będę chwalił swoje.
Posiadam model Iiyama ProLite X486S. Ogólnie moim zdaniem spoko, nie licząc
czujnika ruchu (którego szybko wyłączyłem bo się filmów oglądać nie da). Do
tego jest jeszcze czujnik natężenia światła. Mam włączony, wszyscy mówią że
monitor jest ciemny, ale Ja się przyzwyczaiłem i teraz wydaje mi się że jest
akurat.

Co do innych LCD to nie mogę się wypowiedzieć, bo za zwyczaj siedziałem przy
nich za krótko by coś więcej powiedzieć.

Pozdrawiam,
Paweł