PLD + usługi hostingowe

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 5 Maj 2006, 00:41:21 CEST

Arkadiusz Rdest wrote:
> Jesli o sterowniki nie musze sie martwic to jak ze wsparciem w pld dla
> tych prockow? W obu przypadkach mam instalowac wersje amd64? Czy w
> przypadku xeona bedzie to i686?

wersja AMD64 pójdzie i na Opteronach i na Xeonach (w końcu Intel kupił
rozszerzenia 64bitowe od AMD).

> Klima jest dobra, miejsca w szafie dosc tak ze cieplo nie bedzie problemem.
Będziesz miał więcej maszyn to zaczniesz liczyć ile Cię kosztuje te
kilkadziesiąt watów rocznie na każdym procku (pamiętaj, że raz płacisz
za tą energię przy grzaniu a drugi raz przy chłodzeniu) :)

Artur