PLD + usługi hostingowe

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Pią, 5 Maj 2006, 00:26:48 CEST

Artur Flinta wrote:

> Opterony jednordzeniowe też są :)
> Jeżeli przyrównasz Opterona 285 do Xeona 3,2GHz to oczywiście Xeon
> będzie wolniejszy, ale pamiętaj też, że Xeon będzie 3 razy tańszy!

W gre wchodzi model
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/us/en/ss/WF06a/15351-241434-241475-241475-f79-428936.html
z najwyzszymi modelami Opteronow lub Xeonow.

Jesli o sterowniki nie musze sie martwic to jak ze wsparciem w pld dla
tych prockow? W obu przypadkach mam instalowac wersje amd64? Czy w
przypadku xeona bedzie to i686?

> Warto zwrócić uwage na fakt, że
> Opterony mają bardzo dobrze rozwiązanie zarządzanie energią, co ma wpływ
> na temperaturę pracy serwera.

Klima jest dobra, miejsca w szafie dosc tak ze cieplo nie bedzie problemem.

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ weed(at)punkt(dot)pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-