monitor LCD

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 5 Maj 2006, 08:58:03 CEST

On Thu, 4 May 2006, susza001 wrote:

> Po "n" latach dorobiłem się budżetu i mogę przejść ze wspaniałego
> wyjątkowego aczkolwiek 14 calowego daewoo CRT na jakiś LCD ( marzy mnie
> się taka 19-stka do 1500 PLN ) i dlatego też pytam się jakich monitorów

A na co 19"? To ma identyczną rozdzielczość jak 17", po prostu są większe
piksele... Jak kupować to albo 17", albo 20.1" który ma 1600x1200 i zupełnie
nową jakość :)

> p.s. tak wiem żaden LCD nie zastąpi CRT

KAŻDY LCD będzie lepszy od 14" CRT :)
A poza tym CRT jest lepszy od LCD wyłącznie dla grafików, DTPowców (choć też
już nie zawsze) - dla całej reszty LCD jest najlepsze ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004