monitor LCD

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Pią, 5 Maj 2006, 22:06:06 CEST

Tomasz Grobelny wrote:
> 1. Jak ja kupowałem swój monitor to Samsung był mocno do przodu przed innymi
> producentami. Na tyle że oficjalnie wprowadzony do sprzedaży 173P+ był przez
> miesiąc nie do dostania (każda ilość która docierała do Polski się od razu
> rozchodziła).

Hehehe no to kupowaliśmy w tym samym czasie ;)

> 4. Ww. model (zapewne niektóre inne też) ma tylko jeden "przycisk", żeby
> sterować jasnością, kontrastem, etc. trzeba użyć ddccontrol którego nie ma w
> PLD, ale ze skompilowaniem ze źródeł nie było większego problemu.

Swego czasu na pld-devel podesłałem speca do tego ale został olany :(

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] To niebezpieczne być szczerym, chyba że jesteś jednocześnie głupi.