monitor LCD

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pią, 5 Maj 2006, 00:51:14 CEST

Dnia Friday, 5 of May 2006 00:26, Tomasz Grobelny napisał:

> Również taki posiadam i bardzo polecam. Gdybyś się jednak decydował na inny
> model to kilka uwag praktycznych:
I jeszcze:
5. Im ciemniej tym lepiej. Po prostu prawie nigdy do pracy nie wykorzystuje
sie maksymalnej jasności, a producenci podnoszą jasność żeby pochwalić się
wyższym kontrastem.
6. Wszystkie parametry podawane przez producenta traktować z przymrużeniem
oka, taki np. czas reakcji matrycy można mierzyć na co najmniej 2 sposoby.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny