monitor LCD

susza001 susza001 w poczta.onet.pl
Pią, 5 Maj 2006, 23:05:16 CEST

Dzięki za opinie.
Pojechałem do media markt ale zeszło mnie trochę u dziewczyn w akademiku
poza tym znajomy absynta wyciągnął i jak w końcu dotarłem do sklepu to
połowa monitorów była wyłączona. W każdym razie nieco podpały mnie
17-tki LGj. Były słabe w kolorach i kontach ale za to nie najgorzej
sprawowały się belinea 19-tki - 17-tki w tym iż na chwilę obecną kartka
z numerami modeli została w komórce kumpla ;). Oprócz nich również
samsungi i fuji-siemens. Mankament w tym iż w media wyświetlane są tylko
zdjęcia aczkolwiek jeżeli chodzi o kolory to doskonały pomysł. Mnie
najbardziej by interesował monitor do konsoli, stron www i filmów także
z chęcią zapoznał bym się z kolejnymi radami w tym temacie.