monitor LCD

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 5 Maj 2006, 23:40:45 CEST

On Fri, 5 May 2006, susza001 wrote:

> Pojechałem do media markt ale zeszło mnie trochę u dziewczyn w akademiku
> poza tym znajomy absynta wyciągnął i jak w końcu dotarłem do sklepu to
> połowa monitorów była wyłączona. W każdym razie nieco podpały mnie
> 17-tki LGj. Były słabe w kolorach i kontach ale za to nie najgorzej
> sprawowały się belinea 19-tki - 17-tki w tym iż na chwilę obecną kartka
> z numerami modeli została w komórce kumpla ;). Oprócz nich również

[ciach]

Bad move :)
W sklepie dla idiotów się nie kupuje LCD - po pierwsze drogo, po drugie masz
kilkadziesiąt monitorów puszczonych na jednym marnym powielaczu D-SUB i
długich kablach... Naprawdę, to który monitor wygląda tam lepiej to czysta
loteria - tym bardziej że klienci lubią się pobawić ustawieniami...

Poczytaj lepiej opinie ludzi o różnych monitorach, przeglądaj np. mva.pl...
A potem jak już wybierzesz ten jedyny upragniony to pójdź do zwykłego sklepu
komputerowego, poproś żeby podłączyli Ci go po DVI, zrób dokładne testy (czy
nie ma badpixeli, czy podświetlenie jest równomierne) - i kupuj.

MM jest dobre tylko wtedy, jak kupujesz szybko najgorszy szmelc z przeceny.
Wtedy, jak nawet wylezą badpixele to po prostu wymieniasz na inny
egzemplarz, i tak do skutku. W firmie kupowaliśmy 6 sztuk Fujitsu-Siemens
i przed upływem dwóch tygodni 3 były wymieniane. W jednym badpixele pojawiły
się niestety dopiero po miesiącu z hakiem, więc nie było szans na wymianę -
F-J ma klasę II, więc dopiero 7 subpixeli kwalifikuje monitor do naprawy
gwarancyjnej.

Generalnie na Twoim miejscu bym kupował 17" Belineę - za ok. 1200zł można
kupić bardzo udany model na matrycy PVA:

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004