monitor LCD

susza001 susza001 w poczta.onet.pl
Sob, 6 Maj 2006, 01:49:44 CEST

Jacek Osiecki wrote:

> [ciach]
>
> Bad move :)
> W sklepie dla idiotów się nie kupuje LCD - po pierwsze drogo, po
> drugie masz
> kilkadziesiąt monitorów puszczonych na jednym marnym powielaczu D-SUB i
> długich kablach... Naprawdę, to który monitor wygląda tam lepiej to
> czysta
> loteria - tym bardziej że klienci lubią się pobawić ustawieniami...
>
> Poczytaj lepiej opinie ludzi o różnych monitorach, przeglądaj np.
> mva.pl...
> [...]
było tak iż było pół godziny do zamknięcia i pracownikowi ninie chciało
się podłączać wszystkich monitorów które sobie zażyczyliśmy więc rzekł
iż wybrać sobie 5 i je  testowaliśmy ale tylko kolory na tych zdjęciach
( zwłaszcza iż wiedział iż nic nie kupimy ale najwidoczniej szef był w
pracy i musiał się zająć klientami ) a co do kupna w zwykłym sklepie to
taki jest plan od samego początku zwłaszcza iż mam lekkie znajomości i
jakby co to oni dają mnie innym monitor zastępczy a sami zajmują sie
door-to-door

Właśnie poczytuje o tych belineach i naprawdę mnie sie podobają ale po
wyczytaniu na mva.pl iż naprawdę to wszytko trzy firmy jak banq'u tylko
marką się różnią to zastanawiam się czy przypadkiem nie coś od tej firmy
( ale się sąsiad będzie śmiał )