PLD + usługi hostingowe

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Sob, 6 Maj 2006, 12:45:54 CEST

Dnia Sat, 6 May 2006 12:06:20 +0200
Daniel Dominik Rudnicki <sardzent w o2.pl> napisal(a||e)s:

> powtarzam jesli piszesz kod masz o niego zadbac i nawet najlepsze
> mody z tego Cie nie uwolnia

Niepowazne jednak jest myslenie, ze nawet jesli sam piszesz kod i
robisz to w miare swiadomie to nie ma on bledow ... caly czas
podtrzymuje, ze stosowanie tak podstawowych zabezpieczen jak skrypty
php z wlasnym uid/gid to podstawa, w apache 2.2 chyba zostaje tylko
kombinowanie z suexec na dzis dzien.

> podzial pasma itp to zupelnie inna kwestia ktora moze byc
> zrealizowana na inne sposoby

per vhost? ta, kazdy vhost na oddzielnym ip... dosc prosto, ale np
ograniczenia typu ilosc MB mozliwych do wykorzystywania np na miesiac
to juz kombinowanie wieksze.

> duzy offtopic
> ale skoro juz to load balancer na mod_rewrite nie bardzo rozklada
> dynamiczne strony

To juz rzeczywiscie offtopic, ja swego czasu robilem load balancing z
uzyciem mod_rewrite i chodzilo to znosnie, ew. sprawdz modul
mod_backhand (nie wiem czy jeszcze go rozwijaja, dzialal tylko z
apache 1.3.x), moze bedzie Ci lepiej chodzic.

--
pozdr. Sławomir Kawała
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net