Re: PLD + usługi hostingowe

sardzent w o2.pl sardzent w o2.pl
Sob, 6 Maj 2006, 15:22:52 CEST

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: Sławomir Kawała <slwkk w alternatywa.net>
Do: pld-users-pl w lists.pld-linux.org
Data: Sat, 6 May 2006 12:45:54 +0200
Temat: Re: PLD + usługi hostingowe

> Niepowazne jednak jest myslenie, ze nawet jesli sam piszesz kod i
> robisz to w miare swiadomie to nie ma on bledow ... caly czas
> podtrzymuje, ze stosowanie tak podstawowych zabezpieczen jak skrypty
> php z wlasnym uid/gid to podstawa, w apache 2.2 chyba zostaje tylko
> kombinowanie z suexec na dzis dzien.

zgoda ale nie konca :)

> per vhost? ta, kazdy vhost na oddzielnym ip... dosc prosto, ale np
> ograniczenia typu ilosc MB mozliwych do wykorzystywania np na miesiac
> to juz kombinowanie wieksze.

dla mnie kluczowe jest nie tyle limitowanie i ograniczanie a
monitorowanie i zliczanie :P i uzywam zupelnie poza apaczowych narzedzi

> To juz rzeczywiscie offtopic, ja swego czasu robilem load balancing z
> uzyciem mod_rewrite i chodzilo to znosnie, ew. sprawdz modul
> mod_backhand (nie wiem czy jeszcze go rozwijaja, dzialal tylko z
> apache 1.3.x), moze bedzie Ci lepiej chodzic.

byc moze ja tylko przy wykorzystaniu rewrite rule i na dynamiczne
php od biedy ale nieszczegolnie a na serwery aplikacji webowych typu
 zope tomcat juz wogole (wiem ze tomcat ma wlasne:)