monitor LCD

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 6 Maj 2006, 19:04:24 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:
> ...i nie daj się wrobić w LCD bez wejścia DVI. Jest takich cała masa,
> niestety, a to jest porażka. Różnica w jakości jest kolosalna po prostu.

No nie do końca się z tym zgodzę. Dobry monitor z dobrym kablem ma obraz
praktycznie taki sam na analogu jak i DVI, jedyna zaleta DVI to brak
konieczności użycia autokalibracji (któ¶a i tak jest automatycznie
odpalana przez większość nowych monitorów).

> Ja mam b. dobre doświadczenia z monitorami Sony. Po prostu jakość, choć
> trochę droższe.

A jakość ta bierze się z paneli LCD samsunga pakowanych tam od jakiegoś
czasu :)

Artur