monitor LCD

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 6 Maj 2006, 19:08:28 CEST

On Sat, 6 May 2006, Artur Flinta wrote:
> No nie do końca się z tym zgodzę. Dobry monitor z dobrym kablem ma obraz
> praktycznie taki sam na analogu jak i DVI, jedyna zaleta DVI to brak
> konieczności użycia autokalibracji (któ˙˙a i tak jest automatycznie
> odpalana przez większość nowych monitorów).

autokalibracja - autokalibracją.

Miałem możliwość porównać na tym samym monitorze (Sony z górnej półki) na
kablach dostarczonych przez producenta (dobre jakościowo) wyjście DVI i
D-Sub z tej samej karty (dobra jakościowo karta). Różnica była i to duża.
Obraz był ostrzejszy po prostu.

> A jakość ta bierze się z paneli LCD samsunga pakowanych tam od jakiegoś
> czasu :)

oooo - AFAIR to na świecie jest ze 3 czy 4 producentów paneli tak
naprawdę. Więc to nie do końca o to chodzi :)