monitor LCD

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 6 Maj 2006, 19:57:47 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:
> Miałem możliwość porównać na tym samym monitorze (Sony z górnej półki) na
> kablach dostarczonych przez producenta (dobre jakościowo) wyjście DVI i
> D-Sub z tej samej karty (dobra jakościowo karta). Różnica była i to duża.
> Obraz był ostrzejszy po prostu.

Być może wina wyjścia analogowego karty? Czasem też się paściarskie
trafiają. Też robiłem wiele porównań, wiem jak bardzo potrafi być
skopany kabel dostarczony przez producenta itp. Warto też pamiętać, że
ustawianie odświeżania większego niż 60Hz dla panela LCD to proszenie
się o problemy (co z tego, że monitor obsługuje więcej, skoro nie robi
tego lepiej).

> oooo - AFAIR to na świecie jest ze 3 czy 4 producentów paneli tak
> naprawdę. Więc to nie do końca o to chodzi :)

Wszystko sprowadza się jeszcze do kwestii kto jakiej wielkości panele
wykrawuje :) Oczywiście elektronika też jest ważna, szczególnie jak ktoś
bierze sygnał po torze analogowym.

Artur