Profile sieciowe?

Michał Sutkowski michal w sutkowski.pl
Nie, 7 Maj 2006, 17:33:52 CEST

Dnia Sunday, 7 of May 2006 17:04, Jacek Rzęsista napisał:

> Ten help dość enigmatyczny jest. Jest jakiś dokładniejszy opis jak tego
> używać ? Ewentualnie poprosiłbym o jakiś przykład :)

polecenie nazywa się "hwprofile" i ma kilka opcji. Jak wpiszesz samo
polecenie "hwprofile" to otrzymasz krótką pomoc jakie i do czego.
Na początku będzie Cię interesować opcja "-a".
Program jest bardzo prościutki i prowadzi za rączkę. Po podaniu nazwy profilu
otwiera się domyślny tekstowy edytor, w którym linijka po linijce należy
wpisać pełne ścieżki plików, które mają być podmieniane po wybraniu tego
profilu. To wszystko co pamiętam, bo konfigurowałem go dawno temu.

pozdr.

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal w sutkowski.pl