Profile sieciowe?

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Nie, 7 Maj 2006, 18:50:13 CEST

Dnia niedziela, 7 maja 2006 17:33, Michał Sutkowski napisał:

> polecenie nazywa się "hwprofile" i ma kilka opcji. Jak wpiszesz samo
> polecenie "hwprofile" to otrzymasz krótką pomoc jakie i do czego.
> Na początku będzie Cię interesować opcja "-a".
> Program jest bardzo prościutki i prowadzi za rączkę. Po podaniu nazwy
> profilu otwiera się domyślny tekstowy edytor, w którym linijka po linijce
> należy wpisać pełne ścieżki plików, które mają być podmieniane po wybraniu
> tego profilu. To wszystko co pamiętam, bo konfigurowałem go dawno temu.
Hmm tego już próbowałem, ale jedyne co dostaję, to:
[root w borch ~]# hwprofile -a
/etc/sysconfig/hwprofiles or /etc/sysconfig/hwprofiles/data not found. Can't
continue!
Check /etc/sysconfig/hwprof and hwprofile -h.

a w /etc/sysconfig/hwprof mam:
[root w borch ~]# cat /etc/sysconfig/hwprof
# Hardware Profiles configuration

# Enable HWPROFILES support?
HWPROFILES=yes

# Ask for profile if not found
ASKFORPROFILE=yes

Katalogu /etc/sysconfig/hwprofiles oczywiście nie ma, ale jego stworzenie nic
nie zmienia :(
--
Jacek Rzęsista
GG 61213