Profile sieciowe?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 7 Maj 2006, 20:14:23 CEST

Dnia 07-05-2006, nie o godzinie 18:50 +0200, Jacek Rzęsista napisał(a):

> Hmm tego już próbowałem, ale jedyne co dostaję, to:
> [root w borch ~]# hwprofile -a
> /etc/sysconfig/hwprofiles or /etc/sysconfig/hwprofiles/data not found. Can't
> continue!
> Check /etc/sysconfig/hwprof and hwprofile -h.
>
> a w /etc/sysconfig/hwprof mam:
> [root w borch ~]# cat /etc/sysconfig/hwprof
> # Hardware Profiles configuration
>
> # Enable HWPROFILES support?
> HWPROFILES=yes
>
> # Ask for profile if not found
> ASKFORPROFILE=yes

> [...]

jeszcze dodaj katalog /etc/sysconfig/hwprofiles/data

export EDITOR=[twoj ulubiony edytor]

a potem

# hwprofile -a

odpali sie edytor i tam wpisz pliki ktore chcesz podmieniac.

W sumie mam nowa, lepsza (moim skromnym zdaniem) wersje programu.
Mowilem autorowi, podsylalem pacze ale ... ehh.

Zmienia sie wtedy bardzo duzo i troche inne jest podejscie, ale dziala
to znacznie lepiej.

Uzywam tego od lat.

Nie mowieac o tym, ze pomysl i koncepcja byla moja od samego poczatku
tylko "autor" zmienil sporo w koncepcji co mi sie nie podoba.
Ale to juz temat na inna liste i inny watek.

Pozdrawiam.

TiweK

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.