PLD + usługi hostingowe

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Pon, 8 Maj 2006, 03:13:16 CEST

Rafał Słoniewski wrote:

> Ja. Ale tylko do serwowania trzech statycznych plików. Ruch całkiem
> całkiem

[cut]

> Najlepsze że proces używa raptem do 5-6% procesora i 0.6% pamięci :)
> Maszyna 2xPIII 1.4GHz z 2.5GB RAMu.
>
> Przy dynamicznych stronach nie testowałem.

Brzmi fajnie.  A testowales ta sama konfiguracje na Apachu?

Wyglada na to ze Lighttpd nie jest taka kobyla jak Apache, a oferuje
nawet bardziej niz podstawowa funkcjonalnosc. Czas na testy :)

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ weed(at)punkt(dot)pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-