Re: PLD + usługi hostingowe

Rafał Słoniewski Rafal.Sloniewski w tkk.net.pl
Pon, 8 Maj 2006, 08:51:25 CEST

On May 8, 2006, at 3:13 AM, Arkadiusz Rdest wrote:

> Brzmi fajnie.  A testowales ta sama konfiguracje na Apachu?

Ja nie. Ale dreamhost się na tych rssach przejechał. Wyłączyli po paru
minutach. RMF też mówił że ep09 wołało o pomoc..

> Wyglada na to ze Lighttpd nie jest taka kobyla jak Apache, a oferuje
> nawet bardziej niz podstawowa funkcjonalnosc. Czas na testy :)

Dla prostych stron userów myślę że tak. Dla dużych serwisów też.
Myślę o jakiejś adaptacji tego na maszyny produkcyjne.
--
Rafal.Sloniewski w tkk.net.pl;ELIO-RIPE;
Cisco&Docsis Administrator; LIR pl.tkk