Re: PLD + usługi hostingowe

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Pon, 8 Maj 2006, 10:20:36 CEST

On 5/8/06, Rafał Słoniewski <Rafal.Sloniewski w tkk.net.pl> wrote:

Dla prostych stron userów myślę że tak. Dla dużych serwisów też.
> Myślę o jakiejś adaptacji tego na maszyny produkcyjne.

Czy ja wiem, ja tam tego używam u siebie i stoi na tym kilka vhostów, jest
php via fcgi, kilku userów pędzi na tym jakieś średnio oblegane phpBB czy
inne Coppermine i nie narzekają - a serwerek (p3-500, 384MB) wydaje się tego
prawie nie czuć. :-)

--
pozdrawiam,
Michał Łukaszek