Problem z odświerzaniem monitora w X'ach

Krzysztof Mościcki stivi w kity.pl
Pon, 8 Maj 2006, 11:13:34 CEST

Dnia 08-05-2006, pon o godzinie 11:03 +0200, Łukasz Maśko napisał(a):
> Dnia poniedziałek, 8 maja 2006 10:55, Krzysztof Mościcki napisał:
> [...]
> [...]
>
> Może coś nie tak z pam-em, konkretnie z plikiem /etc/security/pam_env.conf.
> Zajrzyj do niego, zakomentuj sobie linijkę z MAIL na początku i wtedy
> sprawdź. To może nie być to, ale sprawdzić warto.

Ani /etc/security/pam_env.conf ani /etc/security/pam_mail.conf nie
ruszałem i tak jak jest domyślnie wszystko jest zakomentowane.
Pamiętam jak u braciaka w logach gdm-a był jakis komunikat Xlib-a o
odrzuceniu połączenia przez X-server, jednak to z pamięci piszę, przy
czasie spróbuję podać więcej danych.

--
Pozdrawiam,
Krzysztof Mościcki