Problem z odświerzaniem monitora w X'ach

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 8 Maj 2006, 11:03:51 CEST

Dnia poniedziałek, 8 maja 2006 10:55, Krzysztof Mościcki napisał:
[...]
> punkcie wyjścia. W syslogu pojawia się:
> kdm: :0[5225]: PAM pam_putenv: delete non-existent entry; MAIL
[...]
> NIe miałem na razie czasu dokładniej sprawdzić dlaczego tak się dzieje.
> Chiałem się zapytać, czy tylko ja tak mam czy ktoś jeszcze podobnie?
> Grafika to: GeForce4 MX 440.

Może coś nie tak z pam-em, konkretnie z plikiem /etc/security/pam_env.conf.
Zajrzyj do niego, zakomentuj sobie linijkę z MAIL na początku i wtedy
sprawdź. To może nie być to, ale sprawdzić warto.