Regułki dla udev ( było: udev a kolejność ładowania modułów )

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 9 Maj 2006, 19:58:41 CEST

Dnia wtorek, 9 maja 2006 16:38, Cz w rny napisał:
[...]
> A u mnie nie ;/ Moduły ładowane są z randomca - raz jest dobrze i eth0 to
> kablówka, a eth1 to LAN, a raz na odwrót. ;/

A mógłbyś tak na wszelki wypadek załączyć tutaj twoje wpisy? Najlepiej
copy-paste albo załącznik. Pozdrawiam.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V