evdev, USB, X i... klopsy

lobo w chello.pl lobo w chello.pl
Śro, 10 Maj 2006, 11:41:34 CEST

On Wed, May 10, 2006 at 09:13:11AM +0200, Enleth wrote:

> Ew. można zmusić udeva do przydzielania tym samym urządzeniom tego samego
> pliku. Przy myszach może nie takie istotne, ale np. z tabletem inaczej nie
> przejdzie.

W przypadku evdev'a i X'ów nie pomoże nawet statyczne urządzenie. X'y nie
potrafią jak na razie reinicjować urządzeń w trakcie pracy, więc po
wyjęciu i włożeniu będzie potrzebny restart X'ów. Jak się kiedyś tym
interesowałem, to hotplug dla urządzeń wejściowych był w planach.
Być może w tej chwili jest już w cvs xorg.

Przemysław Białek