evdev, USB, X i... klopsy

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Śro, 10 Maj 2006, 11:50:01 CEST

Dnia środa, 10 maja 2006 09:13, Enleth napisał:
> [...]

Czyli obojętnie czy /dev/input/event1 czy /dev/input/mice to evdev będzie
prondził tak (bo ten event to ustawiuałem według jakiegoś manuala czy
innego
czytadła)?

> Ew. można zmusić udeva do przydzielania tym samym urządzeniom tego samego
> pliku. Przy myszach może nie takie istotne, ale np. z tabletem inaczej nie
> przejdzie.

 A jak tego udeva zmusić? to już dla mnie czarna magia...

(a co do tego, że iksy nie potrafią inicjowac urządzeń w trakcie pracy
to powiem że kiedyś na prawdę mogłem wyjmować i wkładać myszkę usb)
pozdrawiam

Przepraszam że tak dziwnie piszę - nie wiem czy to się doklei do wątku
ale mam straszne problemy z kmailem i wyszło tak, że w kamilu odebrałem
pocztę (i usunął mi ją z serwera) a wysyłać mogę thunderbirdem, gdzie
nie mogłem kliknąć "Re" bo nie było na czym ;)
Wiadomość do wszystkich: kmail śmierdzi!

Sylwester Gruszka