evdev, USB, X i... klopsy

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 10 Maj 2006, 16:19:37 CEST

Dnia środa, 10 maja 2006 12:35, lobo w chello.pl napisał:
> KERNEL=="event*", SYSFS{idProduct}=="c50e", SYSFS{idVendor}=="046d", \
>         NAME=="input/%k" SYMLINK+="input/mx1000"

Dzięki, dla tableta mi działa i jest fajnie. Ale czy mógłbym poprosić o
pomoc w napisaniu podobnej regułki dla touchpada na PS/2 (wbudowany w
laptop). Chodzi mi zwłaszcza o możliwość tworzenia do niego linku, jak w
powyższym przykładzie (SYMLINK+="input/mx1000"). W tej chwili jeśli tablet
nie jest podłączony to touchpad jest mapowany na input/mouse0 i tak mam
skonfigurowane X-y (korzystam ze sterownika synaptics, więc muszę podawać
konkretne urządzenie a nie input/mice). Ale jak tablet jest podłączony to
urządzenie touchpada się zmienia i mam problem. Gdyby touchpad był
podpinany po USB to bym nie miał problemu (analogiczne do powyższego by
podziałało). Ale jest na PS/2, więc jest inaczej i nie bardzo mam koncepcję
jak to ruszyć.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V