Regułki dla udev (było: udev a kolejność ładowania modułów)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 10 Maj 2006, 20:54:19 CEST

--- Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> wrote:

> Dnia środa, 10 maja 2006 18:58, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
> [...]
>
> Dzięki. Sprawdzę i dam znać jak poszło.

do wypróbowania również ciepłe regułki:
% cat /etc/udev/rules.d/09-net_rename.rules
ACTION!="add", GOTO="local_end"
SUBSYSTEM!="net", GOTO="local_end"

DRIVER=="?*", SYSFS{address}="adres MAC małymi literkami!", \
	NAME="eth0"
DRIVER=="?*", SYSFS{address}="adres MAC małymi literkami!", \
	NAME="eth1"

LABEL="local_end"

pozdrawiam i zachęcam innych do testowania i dzielenia się wrażeniami
--
Fryderyk Dziarmagowski