soft raid 1

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Czw, 11 Maj 2006, 23:35:07 CEST

Rafał Błażejowski wrote:

> no partycja /boot jest na tym samych dyskach co /

a przed wyswietleniem tego komunikatu kernel wykrywa ci dyski?
powinienes widziec odpowiednie komunikaty na ekranie.

Ja mialem podobna sytuacje, komp startowal wlasnie do tego momentu,
winne okazalo sie initrd i wlasnie brak sterownikow do kontrolera,
musialem je dodac recznie w sekcji PREMOD mimo ze PROBESCSI=yes

# grep PREMOD  /etc/sysconfig/geninitrd
PREMODS="reiserfs cciss"

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ weed(at)punkt(dot)pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-