[th] Wyluzowana opera...

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 12 Maj 2006, 07:39:54 CEST

On Thu, 11 May 2006, Adam Mikuta wrote:

> Moja opera (8.54) postanowiła dostarczać mi nowych wrażeń przy
> oglądaniu stron, prezentuje się to tak:

To ja od razu zapytam...
Czy ktoś tu ma operę 8.54 i konto w BPH?

Mi po upgradzie 8.52->8.54 przestało działać podpisywanie transakcji :(
Tzn. wszystko działa, ale gdy klikam "podpisz" to nie pojawia się dialog
pozwalający na wybór pliku z kluczem... Po powrocie do 8.52 wszystko bangla
jak dawniej.

Ewentualnie pytanie z innej strony: może ktoś ma operę 9 i mu działa to
podpisywanie transakcji? :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004