[th] Wyluzowana opera...

tlent w lublin.mm.pl tlent w lublin.mm.pl
Pią, 12 Maj 2006, 19:40:49 CEST

Dnia Thu, 11 May 2006 17:41:29 +0200, Adam Mikuta <adammikuta w gmail.com>
napisał:

> Moja opera (8.54) postanowiła dostarczać mi nowych wrażeń przy
> oglądaniu stron, prezentuje się to tak:
>
> http://doppler.no-ip.org/~adam/opera.png
>
> Mimo wszystko wolałbym jednak standartową wersję komunikatów :-)
> Spotkał się ktoś z tym?

Mam dokładnie to samo w Operze 8.54 w PLD Th instalowanym
z Ac Base-Minimum i całkowitym upgradzie.Jeszcze ciekawiej to wygląda gdy
używam
wyszukiwarki (gogle,archiwum listy)
Dodatkowo brak p-literek prz czytaniu stron man-a.

                                              tlent