soft raid 1

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 12 Maj 2006, 14:19:21 CEST

niestety nie zawsze http://wolvverine.jogger.pl/2006/03/ polecam z reki
wygenerowac z odpowiednimi opcjami

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl