soft raid 1

Rafał Błażejowski cserf w o2.pl
Pią, 12 Maj 2006, 22:40:03 CEST

Użytkownik Marek Guevara Braun napisał:

>mount /dev/md1 /pldroot/boot

>Przed instalacją jądra sprawdź co masz w /etc/fstab i /etc/mtab i
>ewentualnie zmień wpisy by wyglądały tak jak mają wyglądać docelowo.

>Najlepiej zainstaluj w chroot pakiet dev - będziesz miał pliki
>urządzeń - spróbuj teraz odpalić geninitrd z ręki zgodnie
>z wcześneijszymi radami.

wielkie dzięki, mtab i fstab trzeba było zrobić
initrd sam się wygenerował, natomiast:

[root w rescue /]# chroot /pldroot/ /sbin/lilo
Warning: Unable to determine video adapter in use in the present system.
Added pld *
The boot record of  /dev/md1  has been updated.
The boot record of  /dev/sda  has been updated.
Warning: /dev/sdb is not on the first disk
The boot record of  /dev/sdb  has been updated.

mimo to system się odpalił i jest ok, przy wyłączaniu jest problem z
odmontowaniem  / czyli /dev/md2

dziękuję za pomoc

--
pozdrawiam