Dziwny objaw iptables

Patrycjusz Fudała pfudala w katowice.kwpsp.gov.pl
Wto, 16 Maj 2006, 12:57:32 CEST

Łukasz Buczyński napisał(a):

> A jak wyczyścisz filtry ?? to też urywa pingi i dzieją się te dziwne
> objawy??

Witam !!!
Przede wszystkim wyczyszczenie filtrów nic nie daje nawet jeśli ustawie
politykę na wszystkich głównych łańcuchach na ACCEPT nie ma połączenia z
SMTP przy wysyłaniu wiadomości większych niż 200KB. Po przywróceniu
jądra na 2.6.8-4 wszystko rusza bez problemu, dodam że już kiedyś
próbowałem przejść na jądro 2.6.10 .... już teraz nie pamiętam dokładnie
ale objaw był ten sam. Jak na mój gust problem zaczął występować w
momęcie pojawienia się patch'owanych kernel'i. Możliwe że należ dodać do
iptables jakiś moduł - ale nie wiem który. Wszystko chodzi z wyjątkiem
SMTP i to tylko w przypadku większych wiadomości.
Może ktoś miał podobny przypadek i znalazł rozwiązanie?

Pozdrawiam
Patras