Dziwny objaw iptables

Łukasz Buczyński buczo w atol.com.pl
Wto, 16 Maj 2006, 13:11:45 CEST

Patrycjusz Fudała napisał(a):
> Witam !!!
> Przede wszystkim wyczyszczenie filtrów nic nie daje nawet jeśli ustawie
> politykę na wszystkich głównych łańcuchach na ACCEPT nie ma połączenia z
> SMTP przy wysyłaniu wiadomości większych niż 200KB. Po przywróceniu
> jądra na 2.6.8-4 wszystko rusza bez problemu, dodam że już kiedyś
> próbowałem przejść na jądro 2.6.10 .... już teraz nie pamiętam dokładnie
> ale objaw był ten sam. Jak na mój gust problem zaczął występować w
> momęcie pojawienia się patch'owanych kernel'i. Możliwe że należ dodać do
> [...]
Że tak powiem SOA#1, a teraz dalej.. sieciówki?? może wymień je na
testa, spróbuj inny chipset, bo z tymi kernelami nie miałem żadnych
problemów, no może poza zrywaniem sesji ssh czasem (też ten wątek był tu
poruszony). Od kernela 2.6.12 było sporo porządków z tego co pamiętam w
sekcji network, ale tu z kolei piszesz, że kernel 2.6.10 takie same
objawy ma.. no to ja bym się doszukiwał w sprzęcie winy, postaw sobie
router testowy i potestuj czy ma takie same objawy najlepiej na innym
sprzęcie. Pozdrawiam.

--
/* Łukasz Buczyński - Atol Sp. z o.o. - http://atol.com.pl     */
/* net/sys admin    - Tel: (077) 45 10 107, 45 10 207          */