Dziwny objaw iptables

Patrycjusz Fudała pfudala w katowice.kwpsp.gov.pl
Wto, 16 Maj 2006, 13:10:39 CEST

Łukasz Buczyński napisał(a):

> Że tak powiem SOA#1, a teraz dalej.. sieciówki?? może wymień je na
> testa, spróbuj inny chipset, bo z tymi kernelami nie miałem żadnych
> problemów, no może poza zrywaniem sesji ssh czasem (też ten wątek był tu
> poruszony). Od kernela 2.6.12 było sporo porządków z tego co pamiętam w
> sekcji network, ale tu z kolei piszesz, że kernel 2.6.10 takie same
> objawy ma.. no to ja bym się doszukiwał w sprzęcie winy, postaw sobie
> router testowy i potestuj czy ma takie same objawy najlepiej na innym
> sprzęcie. Pozdrawiam.

Sęk w tym że sytuacja wygląda na identycznie na trzech różnych maszynach
z różnym sprzętem, sieciówki też testowałem różne od 3com przez Realtek
na Intelu zaprzestawszy. Niestety nic. U mnie sesji ssh nie zrywa tylko
nie przepuszcza SMTP.
Pozdrawiam
Patras